Samsun'daki çeşitli hastanelerde hizmet alan vatandaşlar, tuvaletlerin hijyenik olmadığı ve personelin hasta ile hasta yakınlarına karşı sert tutum sergilediği yönünde tepkilerini dile getirdi. Şikayetler üzerine Samsun Gazetesi, Samsun İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Uras ile iletişime geçerek konuyla ilgili görüş aldı.

Samsun’da Dev Ulaşım Atağı: Köprülü Kavşakta Sona Gelindi, 3 Merkez İlçeyi Bağlayan Dev Bisiklet Ağı Kuruluyor!
Samsun’da Dev Ulaşım Atağı: Köprülü Kavşakta Sona Gelindi, 3 Merkez İlçeyi Bağlayan Dev Bisiklet Ağı Kuruluyor!
İçeriği Görüntüle

Vatandaşlar SifonA BASMIYOR

Şikayetlerle ilgili konuşan Uzm. Dr. Mustafa Uras, hastanelerin günlük 8-10 bin kişiye hizmet verdiğini belirterek şu ifadeleri kullandı:

"Vatandaşlarımızın bazıları tuvaleti düzgün kullanmıyor, sifonu çekmiyor. Ama biz sürekli sahada olarak personeli de bu noktada uyarıyoruz. Vatandaşlarımızdan da tuvaletleri hassasiyetle kullanmasını rica ediyoruz." dedi.

Ayrıca, hastanelerde temizlik konusunda ciddi bir değişim olduğunu vurgulayan Uras, "Dışarıdan gelen arkadaşlar da Destek Hizmetleri Müdürlüğü'nde yapılan görev değişimi sonrası çok ciddi değişiklik olduğunu belirttiler. Dediğimiz gibi personeli uyarıyoruz. Hizmet içi eğitimi veriyoruz. Bu şekilde takipteyiz." diye konuştu.

 

Kaynak: Haber Merkezi