Canik Belediyesi, manevi değerlere yönelik hassasiyetini Aşure Günü vesilesiyle bir kez daha gösterdi. Can Sofrası ve Can Kafe sosyal tesislerinde gün boyunca süren aşure ikramına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Belediyenin bu özel günde sunduğu ikramın yalnızca lezzet paylaşımıyla sınırlı kalmadığını, aynı zamanda birliktelik ve dayanışma değerlerini de hatırlattığını belirten vatandaşlar, gönül belediyeciliği anlayışıyla sürdürülen çalışmalar için Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı'ya teşekkür etti.

Büyük Vurgunun Ucu Samsun’a Çıktı! Başsavcılık Talimatı Verdi, Jandarma Sabah Evi Basıp Götürdü!
Büyük Vurgunun Ucu Samsun’a Çıktı! Başsavcılık Talimatı Verdi, Jandarma Sabah Evi Basıp Götürdü!
İçeriği Görüntüle

Bereket Belediye Binasına da Taşındı

Canik Belediyesi'nin aşure ikramı Can Kafe ve Can Sofrası ile sınırlı kalmadı. Belediye hizmet binasına gelen ilçe sakinlerine de aşure ikram edilerek bereketin daha geniş bir kesime ulaştırılması sağlandı. Can Sofrası'nda hazırlanan aşureler eşliğinde Aşure Günü'nün sevincine ortak olan vatandaşlar, belediyenin milli ve manevi değerler üzerine sürdürdüğü çalışmaları ilgiyle takip ettiklerini ifade etti.

Başkan Sandıkçı'dan Aşure Günü Tebriği

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, vatandaşların Aşure Günü'nü tebrik ederek bu özel günün hayırlara vesile olmasını temenni etti. Belediyenin manevi değerlere bağlı kalarak sürdürdüğü bu tür programların önümüzdeki dönemde de devam edeceği öğrenildi.