Çobanlı açıklamasında, “2026 yılında Uzak Doğu pazarına güçlü bir şekilde giriş yapıyoruz. Japonya’nın tarih ve teknoloji sentezi, Vietnam’ın doğal güzellikleri ile kültürel dokusu ve Tayland’ın misafirperverliği ile tropikal cazibesi; misafirlerimiz için benzersiz deneyimler sunuyor. Bölgedeki iş ortaklarımızla birlikte güvenli, kaliteli ve unutulmaz turlar hazırlıyoruz.” dedi.
Turzoom, yeni strateji kapsamında kültür turları, gastronomi deneyimleri, şehir keşifleri ve doğa odaklı programları kapsayan özel Uzak Doğu paketlerini etap etap satışa sunmaya hazırlanıyor. Çobanlı, 2026 boyunca açıklanacak programların uygun fiyat garantisi ve Turzoom’a özel ayrıcalıklarla misafirlere sunulacağını belirtti.
Turzoom, Uzak Doğu’nun yükselen destinasyonlarıyla birlikte 2026 yılında marka vizyonunu daha da genişleterek misafirlerine yeni ufuklar açmayı hedefliyor.